FESTUM SOFTWARE

Keskity siihen, missä olet paras

Kevät on palautteen antamisen aikaa

asiakastyytyväisyyskysely

Olemme toteuttaneet asiakastyytyväisyyskyselyn jo useampana vuotena. Tietty toistettavuus kyselyissä ja sitä kautta vastauksissa tuo meille arvokasta tietoa siitä, miten asiakkaamme haluaisivat meidän toimivan, mitä he meissä arvostavat ja mitä he meiltä odottavat.

Meidän organisaatiossamme asiakastyytyväisyyskysely on jokakeväinen palautteen antamisen paikka. Olemme tässä vaiheessa vuotta vetäneet yhteen edellisen syksyn käyttöönotot ja keränneet niistä kokemukset omasta näkökulmastamme, kuten esimerkiksi miten olemme pysyneet sovitussa aikataulussa ja miten olemme onnistuneet suunnittelemaan asiakkaan käyttöönoton heitä parhaiten palvelevaksi. Asiakastyytyväisyyskyselyllä haluamme ja odotamme saavamme asiakkailtamme rehellistä palautetta, jotta voimme palvella heitä entistä paremmin ja vastata heidän odotuksiinsa jatkossakin. Toki saamme monenlaista ja monen muotoista palautetta jo pitkin vuotta, mutta nyt on taas aika antaa palautetta laajalla rintamalla.

Osa asiakkaistamme kertoo mielellään omista kokemuksistaan myös kollegoilleen ja kysymmekin kyselyssämme sen ehkä tärkeimmän kysymyksen: Olisitko valmis suosittelemaan meitä myös muille? Onneksemme tähän asti suurin osa asiakkaista on ollut valmis suosittelemaan meitä myös muille, toivottavasti tämä näkyy myös tämän vuoden kyselyn vastauksissa!

Palautekyselymme kysymykset koskevat tuotteitamme sekä asiakasvastuuhenkilöiden asiakaspalvelukykyä ja -tapaa. Vastaajat jakautuvat peruskäyttäjiin ja johtotason henkilöihin, mutta meille nämä molemmat palautteen antajat ovat aivan yhtä tärkeitä. Toivomme myös, että asiakkaamme huomaavat sen, että olemme erityisesti pyrkineet toteuttamaan kyselyissä esitettyjä pyyntöjä mm. järjestelmän ominaisuuksista tai meidän omista toimintatavoistamme. Monet tällä hetkellä käytössä olevista järjestelmiemme ominaisuuksista on menneet tuotekehitykseen juuri asiakastyytyväisyyskyselyssä annetuista palautteista.

Arvostamme palautettasi, toivottavasti mahdollisimman moni asiakkaistamme jaksaa tänäkin vuonna täyttää kyselymme!

Kyselyyn pääset vastaamaan asiakkaillemme sähköpostitse toimitetun linkin kautta. Ota meihin yhteyttä, mikäli et ole saanut kyselyn linkkiä sähköpostiisi.

Visma Hausvise Oy

Email: laskutus.hausvise@visma.com

Pori

Isolinnankatu 22 B
28100 PORI

Tampere

Naulakatu 3
33100 Tampere

Tilaa kuukausittainen uutiskirje

Tilaa uutiskirjeemme sähköpostiisi