Asunto-osakeyhtiöiden talouden hoitaminen saattaa helposti viedä kirjanpitäjän työpäivästä ison osan. Haasteina ovat mm. usein toistuvat työvaiheet, tietojen siirrot isännöintijärjestelmästä erilliseen taloushallinnon järjestelmään sekä tietojen noutamiseen pankeista. Hausvisen automatisoidut taloushallinnon prosessit selkeyttävät ja nopeuttavat kirjanpitäjän arkea vähentämällä toistuvien työvaiheiden määrää merkittävästi.
Syksyn webinaarisarjamme toisessa osassa käymme läpi, miten Hausvisella automatisoidaan päivittäisiä taloushallinnon toimia ostolaskujen- ja tiliotteiden käsittelystä maksatukseen ja päivittäiseen kirjanpitoon sekä ohjaavaan tilinpäätösprosessiin. Pääset tutustumaan myös Hausvisen henkilökohtaiseen työpöytänäkymään, joka auttaa havaitsemaan erityisiä toimia vaativat tehtävät sekä ohjaa niiden hallintaa.
Hausvise yhdistää isännöinnin ja taloushallinnon toimet yhteen helppokäyttöiseen järjestelmään, jolloin kokonaisuuksien hallinta on helppoa ja tehokasta.
Puhujana webinaarissa toimii myyntipäällikkö Teija Lounasaho.
Webinaari järjestetään 14.10.2020 klo 9-9.30. Webinaari on maksuton.
Mikäli et pääse osallistumaan tilaisuuteen mainittuna ajankohtana, saat rekisteröidyttyäsi linkin tilaisuuden tallenteeseen, josta voit katsoa webinaarin myös jälkikäteen. Ilmoittaudu siis nyt mukaan!